onsdag 13 juli 2011

Till Salu.

Här är våra hästar som är till salu!
OBS google.bilder
LP = luftpengar




 

Namn: Mulle                                               Pris: 5 000:- 
Kön: hingst
Ras: shetlandsponny
Född: 2011
E: Milton
U: Freja
Inriktning: allround eller avel
Kategori: A-ponny
Temperament:
Mulle är 0, 5  år och har därför bara gott i hagen eller blivit ompysslad i boxen.
Han älskar att bli rycktad. I hagen brukar han leka med sina kompisar

Om du är intresserad mejla då; lufthastar@hotmail.com










Sålda hästar/ponnyer:


Princess Night
(Sessan)
Pris: 20 000 LP
Info: Nu får Princess Night det bra med en massa kompisar!
Hoppas du får det bra, Sessan


7 kommentarer:

  1. Hej hej!

    Jag söker också lufthästar, men jag har bara araber. Har du några?
    /Moa
    PS: Fin sida! Besök gärna min! 123minsida.se/StuteriMoa!

    SvaraRadera
  2. Hej hemsidan är jätte bra!
    Jag skulle också vilja tipsa er om min hemsida www.dimman.n.nu det handlar om lufthästar det finns till salu, ridskola, utrustning så snälla kolla på min hemsida.

    SvaraRadera
  3. Har du någon häst till salu av rasen Sepima?

    SvaraRadera
  4. Hej jag är från luftlycka.blogg.se
    Jag undrer om du har någon problemhäst till salu? Då jag älskar att fixa dem? :D

    SvaraRadera
  5. Jag letar efter nya luft hastar! Mejla mej pa starsstall@gmail.com Min hemsida ar starstall.n.nu

    SvaraRadera