tisdag 2 augusti 2011

Hyra häst!

Hej!
I augusti tängte vi hyra ut några av våra hästar/ponnyer.
De här hästarna hyr vi ut:

Namn: Annie
ägare:
uthyrd till:
viktigt: Annie är en liten ponny och behöver ta det ganska lungt. Hoppa därför inte hinder som är 60 cm höga, i dressyren kan hon busa lite.
om du rider ut kan hon bli lite för pigg och bocka lite.


Namn: Peace
ägare: H
uthyrd till:
Viktigt: Peace är en stor connemaraponny.
Vill du ha en duktig hopp-häst är hon rätt för dig!
Peace har hoppat upp till 130 cm.
Hon har tävlat i 120 CL. Felfritt.
dressyr är hon helt ok på. Kan tänka mig att sälja henne snart.



Namn: Dixie
ägare: H
uthyrd till:
Viktigt: Dixie är en duktig ponny, och om du vill hoppa högt är hon bra.! Fats du ska helst inte hoppa över 125 cm. I dressyren gör hon allt ryttaren vill. Rid helst inte ut ensam, då hon kan få för sig saker och bli rädd för allt och börja stegra sig!

Priser:

1 vecka: 600 LP
2 veckor: 1200 LP
3 veckor: 1800 LP

Är du intresserad?
Mejla då; lufthastar@hotmail.com

7 kommentarer:

  1. Hej jag skulle gärna vilja hyra dixie i 3 veckor gärna mer .

    SvaraRadera
  2. MIN mejl är miahajen@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Du kan få hyra dixie
    15 augusti-25 augusti
    //H

    SvaraRadera
  4. Hej kan jag få hyra peace istället för senare köp kanske jag kan ju hyra henne från den 15 agusti - 25 agusti så kan vi ku se sen :)

    SvaraRadera
  5. okej
    men det är inte helt säkert att vi säljer henne

    SvaraRadera
  6. Jag har mejlat till er.Vill köpa peace.

    SvaraRadera