tisdag 2 augusti 2011

Till salu

Här är våra hästar som är till salu!
OBS google.bilder
LP = luftpengar




 

Namn: Mulle                                               Pris:SÅLD!
Kön: hingst
Ras: shetlandsponny
Född: 2011
E: Milton
U: Freja
Inriktning: allround eller avel
Kategori: A-ponny
Temperament:
Mulle är 0, 5  år och har därför bara gott i hagen eller blivit ompysslad i boxen.
Han älskar att bli rycktad. I hagen brukar han leka med sina kompisar

Om du är intresserad mejla då; lufthastar@hotmail.com










Sålda hästar/ponnyer:


Princess Night
(Sessan)
Såld till: zafirgården
Pris: 20 000 LP
Info: Nu får Princess Night det bra med en massa kompisar!
Hoppas du får det bra, Sessan


2 kommentarer:

  1. Alla kan nu komentera!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det var jag som köpte Sessan!
    Hon trivs jätte bra här men är lite bråkig med dom andra hästarna...men jaja, jag stängde min hemsida och sålde alla hästar men nu har jag startat den igen och jag har nya hästar!
    Men såklart sålde jag INTE sessan!!!!
    Hon är min favo...
    kolla gärna in min hemsida....igen!
    www.zafirgarden.n.nu
    hejdå!
    Ps: jag har längat till din hemsida från mi...vsg!

    SvaraRadera